Skip to main content

COFFEE SCRUB HANDMADE BY KASIH EYNA



Apa khabar semua????? Semua sihat??? Eyna alhamdulillah sihat....
okeee, today eyna nak share pada semua....sekarang eyna de produce 1 produk yang berasaskan daripada coffee....iaitu 'coffee scrub handmade by kasih eyna'. Bahan yang eyna guna untuk buat scrub ini adalah terdiri daripada coffee, raw sugar dan minyak kelapa dara. Setiap bahan tersebut terdapat manfaat sendiri. Nanti entry yang akan datang akan eyna share apa manfaat semua bahan tersebut. Cuma hari ini eyna just nak share apa manfaat atau kebaikan bila korang guna dan pakai serta mengamalkan coffee scrub eyna ini.

  • Ø MENCEGAH DAN MENGURANGKAN KEDUTAN DI KULIT.
  • Ø MENGHALUSKAN KULIT
  • Ø MENCEGAH TIMBULNYA JERAWAT
  • Ø MELEMBABKAN KULIT
  • Ø MEMBANTU MENGHILANGKAN SEL KULIT MATI
  • Ø MENGHILANGKAN BAU BADAN
  • Ø MENGHILANGKAN SELULIT
  • Ø MENEUTRALKAN KULIT YANG TERIRITASI
  • Ø MEMBERIKAN NUTRISI PADA KULIT
  • Ø MENCERAHKAN KULIT
  • Ø MENGHILANGKAN BINTIK NODA HITAM BEKAS JERAWAT
  • Ø MENGURANGI RISIKO SAKIT KULIT



okeee...ini dia produk eyna....ramai yang dah cuba tau...ini antara feedback customer eyna...





so anda bila lagi???????

untuk dapatkan produk eyna ini..senang sahaja..eyna dah ada agent yang berdaftar.....nanti akan eyna senaraikan agent eyna..untuk masa ini sesiapa yang berminat nak jadi agent dropship eyna atau yang ingin mencuba scrub ini....ha korang boleh lah whatsup eyna di 011-1604 8661, dengan serta merta eyna akan reply whatsup korang...insyaAllah.....












Marilah ramai-ramai follow my insta @kasih_eyna


Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

Soalan Bocor Interview PUNB

Assalammualaikum……. Hai..nampaknya agak lama juga aku tak meng ‘update’ kan blog aku yang cute miute ni..hehehee… Tetiba jari aku rasa nak menaip something kat blog… ceritanya pasal PUNB…. Akhir-akhir ini, aku dapat banyak mesej dari ‘facebook’ aku berkenaan dengan PUNB… Ramai pembaca (secara tak langsung) blog aku bertanyakan pada aku berkenaan PUNB. Rupa-rupanya, esok diaorang ada interview. Maka, bertambahlah kawan FB aku dan pembaca blog aku. Alhamdulillah. ‘Tapi saya minta maaf sangat saya xdapat nak balas mesej satu2. Jadi, saya terus taip kat blog ni, nanti awak-awak semua boleh je baca kat sini. Sebab, soalan awak-awak semua soalan yang sama.’ Okee,,sambung…. Majority pertanyaan diaorang adalah :         i.             Soalan apakah yang akan di ‘interview’ ?       ii.             Pakaian apa yang perlu dipakai semasa interview?     iii.             Dan apa yang perlu dibawa? Oke….jawapannya ialah :         i.             Soalan-soalan