Skip to main content

warkah eyna ntuk aten


it's ok........aku paham kenapa ko n kawan2 kite y len buat cm ni kat aku........act....aku xkesah.....dalam-dalam aku xkesah tu....ade terselit ckit rase terkilan dan kecewa.....mungkin kerana korang soulmate aku......if korank sekadar kawan biasa mungkin tidak meninggalkan kesan yang besar dlm diri aku....tapi korank adalah jiwa dan raga aku.......

aku nak tanye sikit boleh???

selama korang kawan dengan aku...pernah tak korang tengok aku bahagia dengan seorang lelaki??????pernah x ten????kalau ada????siapa???????siapa lelaki yang bahagiakan aku tu dulu???????4 tahun ko kenal aku.......sape je lelaki yang leh bahagiakan aku selain Ad@#....

jadi, saat aku cuba untuk dapatkan dan mendekati kebahagiaan yang akan datang ni.....korang pulak xsanggup nak tengok....atau korang mungkin dah biasa tengok aku hidup tanpa seorang lelaki???????korang nak aku jadi cam tu sampai bila???????

faten,
dalam hidup ni....memang susah nak bezakan kaca dengan permata.......aku memang fail ntuk bezakan semua tu......tapi satu je aku leh buat....merasai dan menghargai keikhlasan seseorang terhadap diri aku.......dengan keihklasan itu boleh merubah segala apa yang xde dlm diri kitaorang jadi ada........contoh...sebelum ni....kitaorang bukan saling suka menyukai...tapi dengan keikhlasan dia perasaan tu boleh datang dengan tiba-tiba......act....mase aku accept die....dalam hati aku ni ten zero tau.....but now.......hanya Allah je y tahu......sebab aku accept die.....kerana Allah......

kau cakap kat aku hari tu..kau xsuke dengan dia sebab dia panas baran kan??????
satu je aku leh coret kat sini......selagi aku xbuat hal....selagi aku xbuat dia marah...dan selagi aku dengar cakap dia, buat yang dia suka dan xbuat yang dia tak suka...insyaAllah........sifat dia tu......takkan dia buat dekat aku......pokok pangkalnya..aku.........

thankz.....sebab still ambil berat tentang aku...aku ingat aku dah hilang ko dah.........setiap saat...kalau aku duk sorang-sorang.....aku doa semoga Allah permudahkan urusan aku ni......dan lembutkan hati korang ntuk terima hubungan aku dengan dia......bukan hubungan kapel ke bercinta ke dan sewaktu dengannya.....tapi hubungan yang sah dan halal di sisi Allah........

ikhlas dari sahabatmu,
eyna



Comments

  1. Sbg kwn aq sntiasa doakan kbhgiaan kwn2 aq dan jugak ko eyna... :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya