Skip to main content

plz support eyna.....





 
Assalammualaikum semua……
Apa khabar semua????sihat????eyna hari ini gi klinik ntuk dapatkan pemeriksaan lanjut tentang kesihatan eyna…..alhamdullilah..semua ok..cume y sakitnye bila time amik darah tu la…..doktor tu terpakse cucuk at bnyak tempat sebab eyna nye darah ni degil susah nk kluar..huhu kate doctor tu la….hehe….

Hari ini eyna xpat nk sambung cerita pasl Nia cume kat sini eyna nak share dan dalam mase yang same eyna nak explain dengan readers tentang cerita y eyna create about Nia tu….act….cerita ‘Warkah Nia ntuk Nik’ ‘Setulus Kaih Nia’ dan ‘Nia kembali kepada Hakim’ itu semua adalah di bawah cerita y same cume ia berbentuk siri or episode…ceh..cam drama plak kan siap ade siri gan episode plak erk…..
Eyna  buat by episode tu sbb cerita ni panjang…lagi pun kalau eyna spend time ntuk duk depan laptop dan compose cerita ni panjang2 lebar pun belum tentu u all nak bace smpai habiskan???sebab kalau bg eyna la…..eyna suke episod2 cm ni..lagi wat suspen..dari tengok panjang2 elok2 de mood terus xde mood bila bace nanti kan??????tapi kalau u all de suggestion pape leh la gtau eyna……

Dan hari ini eyna nk bg tahu u all apa tajuk story eyna ni…..act..tajuk story ni adalah “Ainatul Dania’…….kenapa eyna letak tajuk cerita ni ‘Ainatul Dania’? sebab cerita ni mengisahkan tentang kehdupan Nia, jalan hdup dia…macam mana dia seorang y lembut hati..pentingkan kejujuran berubah jadi seorang y tegas dan seorang gadis y berdikari……

Harap u all sentiasa sokong eyna…..xkesah lah kalau u all xpat jd follower…dapat jd readers pun itu sudah memadai…..kerana target eyna smpai hjung bulan ni..eyna nk kumpulkan 2000 reader….insyaAllah…….doakan eyna  ye….

Terima kasih…..


Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya