Skip to main content

eyna cuti seminggu.....

assalammualaikum........

hai apa khabar semua?????da lame rasenye eyna xupdate blog eyna ni....almaklumlah...sepanjang seminggu ni eyna sibuk sangat....sampai nak bukak laptop pun xsempat..alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar.....buat job at pd....tengok aisya, nufuh, oja gan kak ema konvo..n dalam mase y same dapat bawak adik2 berjalan sekali.....then y bestnye dapat jumpe someone y agak special gak la at sane......selain tu...hari sabtu semalam hantar dikya pergi pertandingan mewarna........tapi..xmenang pun....xpelah..y penting semangat die ntuk mewarna tu ada..dapatlah jumpe membe2 eyna mase skolah rendah dlu...ain, pais, paan n y sengal2 ubi si zizi tu..hahahaa......dapat lah gak tengok dioarang men futsal sampai gaduh2..gerun plak eyna tengok.....huhu........





lepas je balik dari hantar dikya mewarna......eyna siap2 n siap2kan adik2 ntuk pergi ke pasoh rumah paklong...de kenduri....hari ni plak hantar ntuk rombongan pengantin......kebetulan...eyna memang xbawak baju kurung plak.....terpakse lah pakai baju akak sepupu eyna y agak besa tu...nak xnk kena la pakai gak...nanti kena tingggal at umah duk sorang2 plak......lagi xbestt kan....klakar giler eyna pakai....nampak sangat cm baju pinjam...hahaha.....









seminggu ni eyna rase cm xbanyak rehat je.......penat sangat......balik je dari hantar pengantin...kami ramai2 pergi duk mandi kat empangan..hahaha........empangan pun jadi kan..tu pun eyna tengok anak2 buah eyna da rase cm heppy sangat dapat mandi at situ..yela....da lame xberkumpulkan......bile skali berkumpul even lepak at ne2 pun leh jadi best........








alhamdulillah........cuti eyna ni diisi dengan perkara y berfaedah..pe urusan y belum diselesaikan semua eyna da selesaikan.....erm...... harap2 perkara yang akan datang pun eyna dapat selesaikan dengan sebaik mungkin.......



Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya