Skip to main content
ni kenangan aq b'sme2 clzmate n soulmate aq time at poli dlu....3 taun kiteorang b'sme....act 2 taun 6 bulan je...huhu......jatuh sme2...bangun sme2....nangis sme2...ketawa pun sme2.....y paling best..dok gosip pun sme2...hahahaha.....

ha ni die.....gambar kaki dlu plak aq tunjuk..agak kurang sopan an aq ni...hehe......cer teka kaki aq y ne?????of kos la y pakai wedges x'btutup tu..slumber je aq an g kelas xpakai kasut b'tutup......bese la..nme pun eyna..try la nme aq aisyah ke nufuh ke anis ke faz ke..mst aq bek dok ari2 pakai kasut b'tutup cm diarang....hahah.....dr kanan strat dr kaki aq y pakai ken biru kosong tu...kaki nufuh kot..haha..agaknye la....pas tu wanie, asz, eyka, anis, ekin, aisyah, jiah, aten n eyda....ceh..cm korank knl je..hehe..ala..mule2 mmg la xknl...nti2 korank knl la..sbb aq rse blog aq ni asik cito pasal diorang je t tau......hukhuk......mst korank agak borink la...tp xpe.....ktorang comey2+gedix2manje gitu tau........hakhakhak.........xla...aq sorank je cm tu...huhu.......

  ni ar lec xsmpai ag...sompek lak ktorang b'gambar dlu...mmg hobi cm ni.....hahaha.....
 ni time at pantai poli.........time ni ktaorang da nk blik..otw blik nmpak matahari t'benam...cntik......tu y kitaorang amik gmbar jap...huhu......
 ni pas abis clz..... haha....sje m'gedik at depan dewan kuliah.........
 ni kitaorang ramai2 lepak at kedai makan..jalan kai b'jemaah.....masing2 malas nk masak..almaklum la....student..bnyk asgment gan kuiz..huhu....dok lepak tu leh lak erk.....

ni aq xtau npe gan ktorang...... hahahahahahaha..sah2 la xde keje.........

erm.....ni la kawan2 aq at poli dlu.....gaduh bgai nk rak..last2 kawan blik...hahaha.........xde keje la kte an.....huhu.......bye2........

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya