Skip to main content

Apa yang ada dalam beg eyna??????

Assalammualaikum....dan salam jumaat kepada semua pembaca blog eyna......

pada hari yang indah ini lagi mulia iaitu penghulu segala hari........disini sama-samalah kita mengucapkan syukur kerana masih diberi kesempatan untuk bernafas dan menikmati segala nikmat di dunia ini....

pada hari yang mulia ini....hari ini aku nak kongsi sedikit dengan korang semua, tentang diri 'aku'....
apa yang aku nak kongsi tentang diri aku adalah.........jeng jeng jeng....wah......suspen tak??? saja nak bikin gempak dengan korang..hahahaahhaha...apa yang ada dalam handbag aku sepanjang aku keluar berjalan dan pergi bekerja....handbag aku tak adalah mahal sangat..tapi bagi gadis seperti aku boleh tahan jugak lah harganya....hehehee.......okee...aku ni 1 je..kalau aku rasa dah selesa dengan beg yang aku pakai tu...aku akan stay sampai dia rabak..hehehhee..even kat dalam almari aku tu hampir ada 20 jenis beg...beg kertas, beg plastik...hahahahahahaa...xde lah..gurau je....










okeee...ni die.....contoh-contoh beg yang aku ada lah........ada lagi beg yang aku x ada gambar yang nak tunjuk kat sini.....jadi...untuk memudahkan kerja aku..korang imagine je la pape beg yang cantik dan anggap je tu beg aku...hahahahaahahaha...


okeee....berbalik pada entry...apa yang ada dalam beg eyna???act..tak ada apa-apa pun yang istimewa....aku rasa...majoriti, girl kat malaysia ini sama je barang cam aku kat dalam beg diaorang.....
meh kita tengok.....


 first...dalam setiap beg wanita...mesti ada bedak.....selain bedak mesti ada perfume.....kalau dia jenis yang macam aku sikit...nak jaga bibir sentiasa okee...mesti ada lipstick....yang jenis jaga kelembutan dan keselesaan tangan..mesti nak ada losyen dalam beg dia....dan seterusnya mesti ada blusher......hehehe...ini beg aku.....beg korang?????


yang kedua pula, mestilah ada beg duit..dalam tu semua ada..kad atam, kad ahli (avon,verns, leno, watsons dan sebagainya), duit (wajib), resit yang penting dan apa-apa je yang boleh diisi dan rasa penting..... tu kalau yang boy ni nak tau....pasai tu lah girl-girl ni suka pakai beg duit besau.....heheheheee.....
okeeee....selain tu dalam handbag aku..ada kunci kereta......dan juga name card aku....nanti kalau jumpa sesiapa yang rasa potential kita, boleh lah kita bagi name card tu kat dia...jadi, name card ini memang aku bawa ke hulur ke hilir....


yang ketiga.....phone......alololo...of kos la....benda ni sangat wajib....aku ada dua phone..dua-dua pemberian orang..heheheheee...yang biru(nokia), kak maya yang bagi....lenovo tu pulak..my boy yang bagi...power bank untuk masa sekarang sangat penting..mana la tau tiba-tiba nak berjalan jauh...balik pulak lambat....power bank tu akan membantu kita untuk on kan phone kita sentiasa...


okee....yang last sekali....dalam beg aku..mesti ada...spek mata...dua-dua aku perlu.....bekas lens aku.....pendrive ....eyemore dan dequadin sebab sekarang aku tengah sakit tekak dan batuk-batuk....


okeee...ni gambaran keseluruhannnya....




haha...bnyak tak???bagi yang girl, rasa cam biasa je..tapi yang boy..mesti jawab.....'mak ai..apo bnyak bona tu dalam beg ko tu?' hahahahahaaa......

tapi ini lah hakikatnya......beg aku memang mengandungi kesemua barang-barang ni.....barang-barang tu semua sangat penting....hehehehehee...

so..ini saja yang aku nak kongsi dengan korang....
sekian.....


Comments

  1. Haaa kalau Sue kene tambah pampers anak, baju spare, buku nota, pen, powerbank. Nak tercabut bahu :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya