Skip to main content

Kami Kembar????

Hai assalammualaikum.......

Pada khamis yang indah ni aku nak share gan korang-korang 1 cerita yang sehari suntuk buat aku tersengih sorang-sorang......ala..tengok entry at atas pun korang mesti da rasa nk gelak kan????? Kami kembar???? Yela...kisah ni berlaku smlm..act da lame kot benda ni xberlaku dlm hidup aku....

Ada orang kata aku gan sepupu aku ni kembar.....walhal sebelum sepupu aku kenalkan aku at hamba Allah ni sepupu aku da gtau yang aku ni sepupu dia...tapi dia masih lagi nak tanye kami berdua soalan yang sama..eyna gan dayah ni betul ke sepupu??bukan kembar??? Yang sepupu aku pun kena soalan yang lebih kurang sama.... tapi kalau korang tengok aku gan sepupu aku ni ya Allah teramatlah jauh beza.... mana xnye..sepupu aku ni 3x ganda lebih cantik dari aku..tu yang buat aku rasa nk gelak berguling2 bila kata aku ni kembar gan sepupu aku...hahahahahaa.......

Tapi dulu de gak orang akan kata benda yang sama..bukan abg ni yang kata cm tu..sebelum2 ni pun pernah gak orang kata cm tu.....hahahahaha....de la sekali dua paklang aku ni iaitu ayah kepada sepupu aku ni akan kata je kat orang yang aku ni anak dia bukan anak buah dia....sebab mls nak panjang2 kan cite......huhu....

Ha ini dia sepupu aku yang orang kata kembar tu...




cantikkan???of kos lah cantik..tengoklah sepupu sape...hik3......

Tapi aku rasa bukan aku sorang ada pengalaman macam ni..korang pun mesti pernah ada pengalaman macam ni gak kan....huhu.....





Sepupu aku ni sebaya aku....23 tahun..next year insyaAllah kami berdua berumur 24 tahun....kami memang rapat sejak kecil even dulu kami pernah berpisah sebentar beberapa tahun atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan tapi kami tetap rapat smpai skrg... kalau kami diberi peluang untuk berlakon dalam sinetron..hahaha....

dia dah tentulah akan pegang watak baik...cth cam bawang putih....sebab dia ni pendiam orgnye.....huhu..aku plak da tentulah jadi bawang merah sebab aku ni nakal sikit.....hik3.....kadang2 tu kalau korang nak tau..bila kenduri aku sanggup tinggalkan dia sorang terkuntang-kanting tapi aku duk main jambatan sudah roboh sudah roboh sudah roboh(sambil tu nyanyi) gan anak2 buah aku atau sepupu2 aku yang sekolah rendah tu....hahhahahaha...... xpun kadang2 tu aku main2 teka teki gan diaorang bila sepupu aku yang kembar gan aku tu nk jawab atau nk bg jawapan..ha time tu la aku dengki aku akan kata ‘ni game budak2 kak nor jgn masuk campur’....hahahahaha...... tapi aku tau dlm hati dia mesti dia jwb cm ni ‘ceh...dia tu macam la budak2 lagi’....ala..aku tau..mesti dia akan ckp cm tu dlm hati dia....semua dlm poket aku.....
tapi bila time nak tidur la baru aku terhegeh2 carik dia sebab nak setting tempat tidur xkan la aku nak tidur gan budak2 at ruang tamu kan...memang xla....time tu la baru timbul kematangan aku..hahaha...keluar lah semua gossip smpai xsedar kitaorang borak sampai 4 pagi.....hik3.....seronok.....tu la cerita aku gan kembar aku ni..... aku panggil dia kak nor...even dia sebaya gan aku tapi ntahlah kenapa aku tetap panggil dia akak..sebab dia akak kembar aku kot....kih3..... dia pulak panggil aku wanie... so itulah cerita psl aku gan kembar aku....



Amacam??seronok x???? Aku harap korang terhibur gan celoteh2 aku ni ye..nanti aku akan sambung lagi cerita psl topic lain...tapi before tu aku nk gtau yang aku mmg de kembar.... tapi kembar aku free hair maybe nmpak xsme sgt la...tapi kalau pakai tudung maybe kami serupa...huhu...dia ialah yana samsudin...hik3.....ok bye korang......


Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya