Skip to main content

sapa kahwin???sapa tunang???sapa bersalin????

salam jumaat kepada my readers..... ;)

tadi aku baru je duk godek2 blog yang khas ntuk classmate aku mase aku study dlu.....baru aku perasan akhir2 ni blog tu semua cerita pasal kelahiran anak membe, pertunangan membe, perkahwinan membe......bila da baca semua tu, baru aku perasan kami semua da makin meningkat dewasa.....cewah...hahahahaa....

untuk tahun ni je dalam bulan 6 kot...aku pun xberapa ingat..almaklumlah da meningkat dewasa so daya ingatan pun makin lemah la...hahahahaha...kawan baik aku yang paling cantik dalam kelas telah melangsungkan perkawinannya...iaitu ekin.....tahniah ekin...aku betul2 xsangka sbb aku ingat lagi dulu.....dulu dulu dulu..hehehehe..cam nak menyanyi la plak....sambil2 kitaorang tgu lecturer masuk kelas mesti kitaorang duk berbincang dan buat undian sape yang akan kawen dulu.....nama aku de la gak dalam carta...top 5 tu...hahaha....last2...jodoh ekin sampai dulu.......tu la korang.....kalau dulu korang undi ekin mesti da memenangi hadiah yang di sponsor oleh poli pd......hehehee......


lepas ekin event sape plak ye......ha....de la sorang budak kelas aku tu...nak kata cun xde la..tapi boleh tahan la.......hahaha...ni pun aku rase ramai yang xsangka sebab lepas raya je da kecoh nak bertunang..xsilap aku raya ke4 kot dia bertunang......huhu......alhamdulillah....majlis dia berjalan dengan lancar......

tengok cincin gan jari je mesti korang da dapat teka kan sapakah budak ini??????hehehe......

lepas dia ni......dalam 31 ogos macam tu.....kak nina plak berkahwin....aku rasa 31 ogos ni aku kat kl lagi....sama2 menyambut hari merdeka dengan menghadiri open house achik.......huhu.....

tahniah kak nina......... :)

lepas tu aku dengar plak kabar...act bukan kabar..aku baca kat blog class aku tu la kak intan plak bakal menimang cahaya mata....tapi sekarang da kot...heheh..boleh plak kot erk....confirm..pada 8 oktober yang lalu...... kak intan dapat babby boy.....nama diberi  Qaleesh Asyraf. ....comey say.....
tahniah kak intan....

pada 13 oktober yang lalu..kak ct plak bertunang...ni mmg aku betul2 suprise......mana x nye..aku whasup dia saja nak tanya prkembangan cinta dia tapi aku langkah kanan..hahahahaa.....dia terus bagitau berita gembira ni......perghh..memang xsangka.....dia bertunang dengan orang terengganu.....
alamak kak ct..jauhnye........hahaha...xpe..sama la kita..dapat yang jauh..tapi nasib baik la dalam malaysia lagi..hehehe......


dan yang last untuk tahun ni..i think la....hahaha...tp xtau la..sebab ntuk tahun ni masih ada 31 hari lagi...so aku pun xberapa pasti la ni event yang last untuk dak class aku ke x...hehehehehe......kak ira dah bertunang.....pada 27 oktober ari tu.....


comel giler kak ira......jelez i..huhu...tapi kak ira ni mmg dr aku kenal lagi da comel..huhu..bertambah lagi gan sikit make up....lagi la mengancam...hahahahaha......

untuk tahun ni je aku rasa penuh satu paper AO......tahun depan aku da de bau2 da sape yang nk bertunang la kawen la beranak la.....salah seorang dak clz aku pun da gtau tarikh pertunangan dia.....dan ekin pun bakal menimang cahaya mata....dan aku da cop nk jadi mak angkat anak ekin tu...insyaAllah...call me mummy eyna..hik3...macam comel je macam comel je..hahahahaa......

ok itu je...bye2.....

Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya