Skip to main content

last kot

assalammualaikum.....

hai korang....erm..hari ini aku agak sibuk sikit menguruskan dokumen2 untuk dibawa sok ke PUNB.......nak siapkan report2 yang tertunggak tu..buat surat untuk punb dan dalam mase y same aku nak kena gak packing2 barang aku ni...insyaAllah rabu ni aku akan balik ke kampung halaman aku........bye bye KL.....

31 0gos yang lalu....sempena cuti merdeka tu...@achik printing de buat open house....aku xketinggalan untuk datang..hehehehe....almaklumlah dekat je kan..kang kalau xdatang xpelik plak diorang......dan hari sabtu tu gak tunang tercinta aku datang ke kl ni....lpas kitaorang makan2 kat open house achik..kitaorang pun gerak ke gombak untuk beraya ke rumah makngah dan maklang nye.....even aku xberapa nak biasa sangat gan family die..tapi family2 dia mmg best sebab layan aku 1st class dan aku xrase kekok sangat duk kat sane....heheheeee....act..aku de gak plan nak ajak tunang aku g umah kakngah aku at sri petaling..tapi kakngah aku ni plak xde....die balik kampung time tu...so kempunan la aku nak bawak tunang aku ni berjalan2 g umah family aku....huhu....so aku diamkan je..memang xckp pape pun kat die....hahahhahaaa.....dan die pun memang xtau plan aku tu....heheheeeee.....

petang tu die bawak aku jenjalan jap kat taman tasik sri gombak....ermmm..almaklum lah..tunang i tu orang pahang memang xtau area kl ni....kena plak gan aku yang memang xtau gak jalan kl ni..so at situ je la kami lepak........hahahaahahahhaha.........gombak pun gombak lah..asalkan xsesat.....hikhik....

bile dah gi kat sane gan tunang aku...even aku cam samar-samar jalan ke sana...aku plan pulak nak bawak kak maya gan teah ke sane esok harinye.......huhu..sosek2 kitaorang.......hahahahaa....da sampai je sana..kak maya plak xnk turun..ermmm...die nk gi tasik titiwangsa plak..terpkse la kami kol miss rysa untuk tanya jalan ke sana....dan alhamdulillah....sampai gak kami ke sana tanpa sesat......dengan berbekalkan air mineral, sushi, payung, dan kamera teah kami jalan bertiga dalam keadaan hujan2 renyai tu..redah je la labu......hahahaha....view kat sane memang best..nanti kalau de mase i nak bawak tunang i plak jenjalan kat sane..hahahahahahaaa.....(mesti korang ngomel dlm hati an..die ni cm xde tempat lain plak nk g dating)...kan??kan??kan????ermm.da den koba d kitaorang xtau jalan kl ni.....eeeeee.....

malam 31 0g0s tu..lepas tunang aku hantar aku balik...aku mandi siap2 then terus g lepak blik teah gan kak maya..kami plan nak overnight malam tu..so dengan berbekalkan burger macd kami duk depan laptop teah tu duk layan movie smpai lah lewat pagi...dalam kul 5 kot baru kami stop.....tapi aku rase kak maya da lame berjihad time tu..huhu........then malam keesokannya tu lepas balik dari tasik titiwangsa tu....kami duk layan movie lagi.......sambil2 tu kami makan maggie, sushi dan air barli..tapi xlame pun..dalam kul 12 masing2 da nak titow sebab esok nye tu iaitu hari ni la kak maya dan teah kena kerja so tu y kami titow awal tu..aku pun dengan tanpa rasa segan silu titow gak at bilik teah tu bersama kak maya sekali.....hehheheeee.....

aku de gak trase cm nak upload pic2 cerita ni kat korang..tapi sorry la....smua gambar2 tu kat kamera +fatiha zainudin.....heheheee.......nanti kalau die da bg at aku..aku upload la ye.....
ok..thankz sebab sudi menggodek2 blog sy..hehehehee....

assalammualaikum........

Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya