Skip to main content

agak2 la wei

hai assalammualaikum semua.....

hari ini adalah hari last eyna duk at KL ni..then pagi2 sok aku akan gerak balik kampung.....hari ini memang agak sibuk sikit duk packing2 barang....pagi tadi dalam kul 9 pagi aku gan wan gerak gi PUNB.....alhamdulillah..semua setle........so xde pe ag yang nak risau...harap2 lepas ni smua berjalan dengan lancar lah...act...aku nak balik khamis nanti je sebab aku plan sok nak g SSM bagai..tapi tadi mak pujuk suh balik pagi sok gak dan ayah pun da bising gak sebab still stay kat sini lagi...mak kate dah2 la duk sane...orang xske jgn la buat orang lagi menyampah even awk xtunjuk muke pun kat diorang...act.....aku nak je gerak balik lepas mak aku ckp cm tu tadi..tapi sebab aku kenangkan kak maya, teah gan azuan aku stay ag kat sini sebab da janji gan diorang nak kuar lepak2 gan diorang malam ni......

bile mak ckp cm tu aku mula tersedar dr semua lamunan aku.....aku pelik kan manusia ni.....de je xpuas hati an.....cuba je la duk diam2 xleh ke??????xbis2 canang2 cite psl orang asal?????aku tahu lah ko memang da cukup hebat..tapi kalau cite aku gan ko habis kat sini je xleh ke??asal nak duk bercakap2 ag psl aku????kalau xpuas hati sgt..ko de an nombor aku..dail then maki!!!!!!!!!xpayah lah ko nak duk cite psl aku tu sbab org yang mendengar tu akan cite kat aku balik then die akan kutuk ko balik......y pening nye sape??aku la!!!!!!!!!!!!!!!sebab nk dengar luahan hati die yang sntiasa kate ko ni memang seorang y xprofessional!!!!!!!!be matured!!!!be matured beb!!!!jangan sentiasa bersikap dan berfikiran keanak-anakkan......aku gan ko maybe hampir same...perangai aku maybe hampir same gan ko.....tapi fikiran aku cukup matang kalau nak bandingkan dengan ko...

aku xtahu la.....ko da sampai tahap ni pun..tapi masih xamik pngalaman dan kesilapan yang lalu sebagai pengajaran....still same cm tu je....kalau aku la jadi ko....aku akan cuba jadi yang terbaik di kalangan yang terbaik....bukan yang cam ko...aq plak know better than you..pelik2x...........

aku duk membebel2 cam ni.....aku rase ramai plak yang tersalah paham nanti.....act...aku xtuju at sape2 pun....aku just tuju kat orang yang betul2 memang xpernah nak hargai aku, apa yang aku pernah buat ntuk die!!!!!!!!apa yang aku buat..apa yang aku korban..semua tu die xnmpak..tapi silap aku..semua die baca.....semua dia nmpak.....memang agak sedih.......aku harap kalau die terase....die leh terus dail my number...then MAKI!!!!!!!!!!!!!!!!xperlu susah2 buang2 air liur duk canang2 cite psl aku.....buat penat mulut ko dan buat hati ko rase ag sakit..so aku suggest kan..untuk memuaskan hati ko...dail my number....then MAKI!!!!!thats all.....


Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya