Skip to main content

aku harap...

assalammualaikum.....

hai selamat malam semua.......rasenye da agak lame gak aku xupdate blog aku ni.....kalau rumah aku da lame xupdate macam ni maun leh bersawang.....huhu.....

hari ini adalah hari last aku training kat @achik printing..act aku nye training spatutnye 12 bulan tapi atas sebab-sebab yang xdapat nak dielakkan aku terpaksa mintak berhenti..inssyaAllah..mgu depan aku bersama dengan @azuan zainun akan pergi ke PUNB untuk uruskan penamatan training kami berdua....

@achik printing....adalah salah satu company melayu..aku btul2 bangga dengan encik mazni sebab mampu menguruskan dan memajukan perniagaan dia sampai tahap ni.....mungkin PUNB betul hantar aku ke @achik printing dan jadikan @achik printing sebagai mentor aku..act.....secara xlangsung aku jadikan encik mazni sebagai mentor aku gak.....bukan senang nk berjaya macam dia.....alhamdulillah..selama aku kat sini bnyak pengalaman dia dan ilmu dia, dia kongsikan dengan aku..

selain tu, manager @achik printing iaitu encik fithri...banyak gak yang aku leh belajar gan die..even secara zahirnya orang akan tengok kami berdua mmg xpenah nak ngam...yela mane x nye dia slalu dan suka seru nama aku kuat2 dan buli aku so mesti orang pk aku gan die xleh berjumpa......act....manager aku tu bnyak gan bercerita psl die y aku rase kebnyakan staff xtau psl die tapi aku leh tau..cam tu gak die de tau gak tentang aku y orang lain xpenah tahu.....act..secara jujur aku tengok manager aku tu iaitu bang tobek seorang anak yang betul2 anak yang baik even die terlalu garang gan aku..huhu..dan die leh sentiasa bantu encik mazni untuk manage @achik printing.... :)

kak maya????seorang kakak y betul2 amik berat psl aku even kitaoarang baru je kenal hanya beberapa bulan tapi dia trlalu baik sgt dengan aku...aku pernah terpk..lepas aku keluar dr poli dan berpisah dengan anis, kak ema, jiah, oja, syida, wanie, eyka, faz, aisya, nufuh, aten, mar, miza, kak ct, syu, as dan yang lain2 ade ke kawan lain selain dioarang yang leh aku share cite2 ngarut aku tu.....yang boleh layan kerenah aku tu..y boleh layan ngengade aku tu....erm....akhirnye Tuhan bg aku peluang jumpa kak maya, teah gan hana kat sini.....dioarang boleh buat semua apa yang kawan2 aku buat sebelum ni.....at least,..aku xrase sgt kehilangan lepas aku jumpa kak maya, teah gan hana.....tapi lepas ni....aku akan tinggalkan diaorang.....adakah Tuhan akan bg aku pluang skali lg untuk jumpa kawan yang betul2 kawan cm diaorang??????

act...aku cuba untuk jadi seorang gadis yang kuat......tapi dalam perhubungan lagi2 persahabatan, aku memang agak lemah.....aku hidup selama 23 tahun...memang ramai giler kawan aku....tapi aku nk kawan yang same bile aku jatuh dan aku bangun..bukan bile aku jatuh kawan yang ni je de gan aku..tapi bile aku bangun kemain la ramai kawan aku....aku xnk macam tu.......

bile someone tahu aku last day hari ni..aku de dpt suprise dr die......tengah hari tadi....de seorang staff domino dtg kat @achik untuk cari aku...rupa2nye de org bg domino kat aku......wow....terkejut aku....thankz kat die....hehe.....

aku harap....pe y terjadi sebelum2 ni, hari ni...akan jadi lebih baik untuk esok, lusa dan hari seterusnya.....
aku harap....apa yang aku nak semua akan tercapai......
aku harap..dengan keputusan aku ni dapat membuat semua pihak paham stiuasi aku ni.....
aku harap.....hbungan aku dengan mereka di @achik printing akan sepeti biasa..aku xnk diorang jd xske aku...
aku harap.....aku leh jadi seorang gadis yang kuat untuk harungi semua ni.....
aku harap.....aku xkn hilang diorang yang bergelar "kawan".......
dan aku harap..korang sentiasa lah follow blog aku..hehehehee...

nite semuua.....




Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya