Skip to main content

Warkah eyna untuk dpr budies


assalammualaikum…..

aku rase macam dah agak lame aku x update blog aku ni…..so hari ni..gan perasaan sedih, sayu, pilu, terkilan dan sewaktu dengannya la, aku gagah untuk duk depan laptop aku ni untuk taip something..khas ntuk kawan-kawan aku y aku gelar soulmate aku……..aku xtahu nk mula dari mana….dalam hal ni..bagi aku xde sape y salah…dan xde sape y betul….mungkin ini adalah permainan takdir….untuk aku dan sahabat baik aku ni…..

erm…..sekarang hubungan aku gan sahabat baik aku ni da jadi kucar-kacir……..mana satu aku nak pertahankan?????sahabat aku yang memang soulmate aq tu….atau seorang lelaki yang akan jadi soulmate aku 1 day nanti…..act….due2 aku sayang…..tapi aku tengok dari gaya diaorang..due2 xpaham aku….

Dia kate aku xpercaya dia…….kenapa dia ckp cm tu????sesungguhnya aku percaya kat dia 100%......dia kawan aku…mestilah aku percaya…cume..aku nak bagi peluang kat “E” ni……aku harap sangat ko paham aku wahai sahabat….semalam die kate “our frendship is over”!!!!peh..meleleh air mata aku….sebab pe…sebab ayat yang die bg kat aku tu…..die kate aku buang die…..aku pentingkan org lain dr die….and now..look…sape y buang sape…..sampai hati die…….tahu x…setiap apa yang aku nk wat….aku mesti fikirkan die……tapi kadang-kadang tu aku kena fikir kan tentang diri aku gak kan……wahai sahabat…ko da tau memang aku pilih cm ni jalan hidup aku…so plz support aku…jgn la asik ckp ‘jangan menyesal ina’ ‘jangan menyesal ina’…kau seolah-olah memang xnk tengok aku bahagia gan die……sedangkan ko sendiri cakap..kalau dia da berubah dan boleh jaga aku..ko sendiri akan support aku kan..dan ko kate ‘kite akan tetap kawan sampai bile2 ina…..janganlah ko menolak takdir demi persahabatan kita..perancangan Allah adalah sebaik-baiknya…’ aku ingat semua tu…dan sebab kate-kate ko tu la aku mula bersemangat ntuk teruskan apa yang kami rancangkan……tapi sekarang…….aku hilang ko……ko ingat aku leh terima tu gan senang ke?????ko sndri tau aku memang pentingkan ko dan kawan-kawan kite mase kat poli dulu….even jarak kita dah jauh sekarang..tapi aku hidup gan semangat kenangan2 kita y dulu tau……aku kerja untuk mengumpul duit ntuk g jumpa n berkumpul gan korank…..even aku sakit keluar masuk klinik..kluar masuk hospital…tapi aku tetap nk cari duit ntuk pe??????untuk wat reunion gan korank 1 hari nanti….ermm..agaknye..aku sorank je kot y pk n harap macam tu…..mungkin korank xpernah pun terfikir sape aku dlm hdup korank…….apa pentingnye aku dlm hidup korank…
mungkin……

Mungkin bagi korank…..aku ni x de pape erti dalam hidup korank…tapi korank…..begitu beerti dlm hidup aku……so korank leh pk kan…..sampai ke hati aku ni nak hancurkan perasaaan kawan sndiri…..so pk la mesti aku de sbb buat semua ni……korank boleh je cakap….bukan kawan2 ko penentu hidup dan jodoh ko eyna…ye memang..tapi doa n support dari korank adalah penentu untuk wat jiwa aku lebih tenang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku bukan kawan makan kawan…..kat cni xde langsung isu kawan makan kawan…..cume y isu nya…. Tolong restu kami….tolong support aku sbagai kawan korank….tu je….

Aku da xtau nk luah pe at korank…..aku jauh kot dari korank…..kat cni aku memang xde sape nak mengadu….so…pe y aku taip ni…..aku harap sangat korank amik dr sudut positif….y xnk amik tahu tu…..terima kaseh..y xnk masuk campur tu pun terima kaseh…..n xlupe juga kat y buang aku sbgai kawan tu……terima kaseh ntuk segala-galanya…..

Setulus kasih,

eyna



Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya