Skip to main content

Nia kecewa (episod 5)


salam.......

eyna rase da lame gak ye eyna xupdate blog eyna ni erk......sorry la...kebelakangan ni..eyna xc'hat ckit..tu y blog ntah ke mana nia ntah ke mana........so, ri ni..eyna nk smbung balik cite pasal 'ainatul dania' tu ye........episod sebelum ni..eyna cite cm ne helmi gan hakim bergaduh.......smpai nia pun xtau nak wat pe.....so episod kali ni..sambungan nye macam mana nia masih pertahankan hubungan dia gan hakim even hakim tu teruk la sangat2.....kalau u all la y jadi nia..u all nak lagi x kat hakim tu?????

Nia terpakse tarik tangan Helmi tu dan suruh Helmi balik....Hakim hanya memandang je kelakuan mereka berdua......selepas itu, Nia mintak maaf kat Hakim dengan pe y terjadi.......Hakim warning Nia jangan dekat dengan Helmi lagi......Nia hanya mengangguk sambil tersenyum pahit......

selepas kejadian tersebut, Nia memang xberani dekat dengan Helmi lagi...Nia takut kalau2 Hakim mengamuk dan Helmi jadi mangsa.....even dia susah macam mana pun...terpksa pergi ke kelas dengan berjalan kaki..dia sanggup..asalkan Hakim xmarah2....tapi Hakim xpernah pk langsung tentang susah senang Nia..dia tahu seronok dia je.....agak2 sampai bile Nia leh tahan dengan perangai Hakim ni?????dan sampai bila Nia leh setia dengan Hakim ni????dan sampai bila jugak lah Nia ni boleh kekalkan perasaan dia dekat Hakim ni?????? Hakim memang sayang Nia..tapi dia xsetia..kaki tangan da naik dekat Nia...da pandai tipu duit Nia ntuk perempuan lain..da xpk pasal Nia..da mula pentingkan diri sendri.....dan macam2 lagi..tapi Nia?????setia..setia..setia dan tetap setia......

tapi.....ini lah hari rase2nye semua student kolej mereka tunggu2......

Hakim naik angin bila die dengar cerita ada budak lelaki dari kolej lain meminati Nia semasa Nia de perlawanan hoki dengan kolej2 luar.......dan budak lelaki tersebut seboleh2nye nak dapatkan nombor Nia dan nak dapatkan Nia even kawan2 Nia xnk bagi kerjasama..budak lelaki tersebut tetap merayu2.....so..bila cerita ni sampai kat telinga Hakim..dia mula la naik angin...xpasal2 dia mengamuk kat depan rumah Nia....dan koyakkkan segala sijil2 sukan y Nia join, kebetulan sijil2 tersebut ada kat dalam kereta Nia.....depan mata Nia Hakim buat macam tu....ya Allah...sijil kot.....cuma Tuhan je y tahu betapa hancurnya hati Nia mase tu.......


agak2 ape respon Nia??????

erm.....kita sambung next time boleh???eyna mengantuklah....insyaAllah..kalau sok eyna sihat..eyna sambung cerita pasal 'Ainatul Dania' ni ye....

assalammualaikum.....
terima kaseh semua....


Comments

Popular posts from this blog

butterfly eyna......

You’re cute, so sweet These are the words I always mumble at my lips Whenever you turn your back to me and walk far away I wonder if your heart hurts like me Butterfly, alright, now I know The reason why I always feel empty and hated you at times Because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Can never forget your shining eyes Under the fireworks that dark night Only if I were a little older, I could have kissed you Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love with you at that moment, gonna tell you that, Butterfly Hoping that my mind goes wrong and stops thinking Why do I always cry when I think about you? Butterfly, now I realised, the reason why I always feel empty and hated you at times – because I loved you I can’t hide it anymore, gonna tell you that, butterfly Butterfly, bring us away To the moment I first saw him, to the place our eyes first met I fell in love

sebuah pertemuan

Bismillahirahmannirahim.......... Assalammualaikum.......ermmm..pejam celik pejam celik tak sangka kan hari ini dah masuk ramadhan yang ke-5...alhamdullilah.......hari ini mungkin adalah hari yang terindah buat aku dan kawan-kawan aku(soulmate).....hari yang terindah yang sukar untuk aku gambarkan.....cuma orang yang sebelah aku ni atau depan mata aku atau yang jumpa aku hari ini yang boleh nampak betapa bahagianya aku hari ini......senyum je manjang..hahahahaa......rasa-rasa kalau hari ini aku kena hentam dngan manager aku pun aku duk rilex je kot, tak meeninggalkan kesan pape sebab aku terlalu happy hari ini......hahahahaa......nape mesti 'manager' aku jadi mangsa aku........hik3........sebab dia je yang suke seru nama aku kuat2....hehehee...... ok la....kat sini aku de 1 lagu untuk suolmate-soulmate-soulmate aku ni.....aku harap diorang dapat hayati nye........cam ni lah diorang act...... Ketika diri mencari sinar  Secebis cahaya menerangi laluan  Ada kalanya